فلج شدن بازیگر سریال ستایش بدلیل اشتباهات پزشکی! +عکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 2 / 6 / 1394
بازدید : 1118
نویسنده : خورشید

فلج شدن بازیگر سریال ستایش بدلیل اشتباهات پزشکی! +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از میزان آنلاین : در حالی که در ماه های اخیر مدام از کم کاری پزشکان داخلی سخن گفته شده حالا یک بازیگر سینما از اشتباه مهلک پزشکان بیمارستانی در آلمان گفته که به فلج شدن دست های وی انجامیده است.

فلج شدن بازیگر سریال ستایش بدلیل اشتباهات پزشکی! +عکس

شهاب عسکری بازیگر فیلم “دست‌های آلوده” گفت: متاسفانه به دلیل اشتباه پزشکان آلمانی مدت‌ها فلج شدم و در حال حاضر خانه نشین هستم.

این بازیگر و دوبلور پیشکسوت با اشاره به وضعیت جسمانی خود گفت: چند سال پیش صدایی در سرم من را به شدت اذیت می کرد که پزشکان برای رسیدن به دلیل آن آزمایش و عکس هایی را نوشتند. بعد از بررسی‌های بسیار متوجه گرفتگی‌های رگ در قسمت چپ و راست سر من شدند و در نهایت بایستی تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتم تا مشکل حل شود و سلامت کامل را بدست آورم.

عسکری که آخرین تجربه بازیگریش سریال “ستایش” بود تصریح کرده است: به دلیل نداشتن توان مالی و با توجه به این مطلب که من ۳۱سال است که مقیم آلمان می باشم و در آنجا بیمه بودم به این کشور رفتم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

این بازیگر ادامه داد: متاسفانه رگی که مورد عمل جراحی قرار گرفته بود بعد از جراحی عفونت کرد و نزدیک به ۹۰درصد از ناحیه نخاع فلج شدم و مشکلات زیادی پیدا کردم.

عسگری اظهارداشت: بعد از آمدن به ایران و صرف هزینه های درمانی بسیار دوباره به آلمان برگشته و با درمان های متفاوت توانستم ۸۰درصد از فلجی خود را برطرف کنم.

بازیگر فیلم هایی مانند “تفنگ شکسته” و “آقای رییس جمهور” افزود: پیش از عید به ایران آمدم و در آثار بسیاری گویندگی کردم ولی برای بازی در فیلم سینمایی هنوز دعوت نشده‌ام و در حال حاضر خانه نشین شده‌ام.





:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 207
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1151
بازدید ماه : 6294
بازدید کل : 290154
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com